-
admin - 2 napja
Hegyi Zsolt elmondta, hogy a MÁV célja az volt, hogy az utasok számára ne jelentsen kihívást az új menetrend megtanulása. A tervezett módosítások csupán technikai jellegűek, és jellemzően egy-két perces változásokat hoznak a járatok indulási idejében. Ezen apróbb módosítások célja, hogy javítsák a menetrendszerűséget, biztosítva ezzel a csatlakozások zökkenőmentességét. A vezérigazgató kiemelte, hogy a nemzetközi vonatokra már most is elérhető a jegyváltás a december 15-e utáni időszakra, míg a belföldi vonatok esetében a jegyvásárlás lehetősége is biztosított lesz, amint azok megjelennek a menetrendben. A MÁV célja, hogy az utasokat megfelelően kiszolgálják az új menetrend bevezetésével. A jövő évi menetrendi változások mellett Hegyi Zsolt beszélt a MÁV által indított akciókról is, amelyek célja az üzembiztonság növelése és a menetrend betartásának elősegítése. Példaként említette a száz kocsira vonatkozó felújítási programot, valamint a Keleti-programot, amely biztosítja az ország legnagyobb pályaudvarának folyamatos üzemeltetését. A MÁV-csoport közleménye szerint az utasok visszajelzései alapján a Volán-buszjáratokon több menetrendi módosítást is bevezetnek december 15-étől. A cél az, hogy javuljanak a munkába és iskolába járás lehetőségei, valamint hatékonyabban kihasználják a MÁV-csoport integrációját, amely magában foglalja a vasúti és autóbuszos közlekedés jobb összehangolását. A HÉV-vonalak menetrendje 2025-ben nem változik: ugyanannyi HÉV fog közlekedni ugyanakkora gyakorisággal és kapacitással. Hegyi Zsolt hangsúlyozta, hogy a Keleti-program előrehozott munkálatai már befejeződtek, de a felújítás jövőre folytatódik, hiszen még sok feladat áll előttük. Összességében a MÁV-csoport célja, hogy az utasok számára átláthatóbb és kényelmesebb közlekedést biztosítson, miközben folyamatosan dolgoznak a szolgáltatások fejlesztésén és az utasok igényeinek figyelembevételén. A következő években várhatóan jelentős előrelépések történnek a vasúti közlekedés terén Magyarországon.
Legutóbbi bejegyzések
- Ki tud többet Trianonról? – Történelmi csapatverseny a fiatalokért
Plaintext | 20 | 2 napja
- A MÁV-csoport vezérigazgatója Hegyi Zsolt
Plaintext | 14 | 2 napja
- A tájkutatás szerepe és jelentősége a természettudományi múzeológiában
Plaintext | 44 | 1 hete
- Migrant smuggling is a cross-border crime
Plaintext | 46 | 2 hete
- Манипуляции с общественным мнением в Венгрии
Plaintext | 53 | 3 hete
- Исполнительная процедура Андраша Ямбора против Origo: вопросы правосудия и свободы слова
Plaintext | 57 | 3 hete
- A kormány döntései a magyar katonák külföldi bevetéséről: új szabályozás és kihívások
Plaintext | 74 | 3 hete
- Egyre nagyobb veszélyt jelentenek a skorpiók Brazíliában
Plaintext | 58 | 4 hete
- Lover songbook by Taylor Swift
Plaintext | 55 | 4 hete
- Hosszabb élettartamú halloweeni tök: kertész tippek
Plaintext | 77 | 1 hónapja
- A városháza véletlen meghívása: orosz és belarusz nagykövet a faültetésen
Plaintext | 101 | 1 hónapja
- A hajdúkerületi székház építésének megszervezése
Plaintext | 78 | 1 hónapja
- Modern katonai eszközök érkeznek Budapestre: nagyszabású eskütételi űnnepség a magyar honvédségnél
Plaintext | 102 | 1 hónapja
- Szent László örökségút: lovagkirály
Plaintext | 105 | 1 hónapja
- Mosómedvék inváziója Washington államban
Plaintext | 102 | 1 hónapja
- Új támogatási program a KKV-k számára: 181 milliárd forintos lehetőség
Plaintext | 172 | 1 hónapja
- Új magyar huszáregységet hoznak létre a Honvédségben
Plaintext | 147 | 1 hónapja
- Pedagógusok világnapja: tanárok vezetése a válságban és a jövő újragondolása
Plaintext | 125 | 1 hónapja
- A magyar gazdaság helyzete: erős szektorok és kihívások
Plaintext | 133 | 1 hónapja
- A jogtudomány eszméje és hivatása
Plaintext | 109 | 2 hónapja