Új utakon a Harley-Davidson Budapest, a több mint 20 éve alapított családi vállalkozás új kézbe került. Az új vezetés az alapító Dobai Attila munkásságát folytatva, friss, új energiákkal telve a következő célt tűzte ki maga elé: alázattal és elkötelezettséggel a motorosokért, a Harley-közösségért és természetesen a márkáért, amely az egész világon egyet jelent a szabadsággal. Az új tulajdonosok, Hankó Ákos és Török Attila, valamint az új cégvezető Szűcs Lajos nyilatkozott arról, hogy hogyan látja a márka, a kereskedés és a motorpiac jelenlegi helyzetét. "Jelenleg Magyarországon alulreprezentált a motorozás és attitűdbeli változásokra is szükség van. A márka piacrészesedését nézve nem a versenytársakkal való versengés a célunk, hanem velük közösen együttműködve a motorosok számának növekedését szeretnénk elérni." – mondta Hankó Ákos "A piac egyértelműen felfutó ágban van, bár a koronavírus járvány lassította a korábbi évek növekedési ütemét, kicsit behúzta a féket, de ebben a helyzetben is meg kell látni a lehetőségeket." – tette hozzá Török Attila "Tradíció és innováció, ezzel a két szóval lehet a leginkább összefoglalni. A Harley-Davidson egymás után jelenti be a legújabb innovációit, mint az elektromos LiveWire, 2021-ben jön a Pan America, a márka első túraendúrója, mindemellett a klasszikus értékeit sem téveszti szem elől." – egészítette ki Szűcs Lajos.