A 2020. október 19-én reggel megkezdett bejárás a teljes felújított déli szakaszra kiterjed. Azaz tesztelték látássérült szempontból a Népligettől a Határ útig vezető megállókat, elsősorban a talppal érezhető domborulatok, az úgynevezett taktilis jelek meglétére és a feltűnő, sárga felfestésekre koncentrálva. De kiemelten foglalkoztak a liftek környezetével is. A hibákról jegyzőkönyv készült, és az építők nyomban nekiláttak ezek kijavításának. Két vakvezető kutya, két vak gazdi, egy gyengénlátó és egy fehér botos tesztelő is érkezett a BKK mérnökeihez a Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesületétől (VGYKE) az M3-as metró akadálymentességi vizsgálatára. Fodor Ágnes elnök elmondta, hogy mind a közlekedési vállalat, mind az egyesület komolyan veszi ezt az együttműködést, amelyre egyébként törvény kötelezi a tervezőket és kivitelezőket. Az évek során egyre nagyobb profizmussal készülnek a látássérültek igényeire, és többféle technikai megoldást is be szoktak vetni: olykor a kőbe vésik be a jeleket, máskor pedig ráragasztják, rácsavarozzák a fémből készült útbaigazító domborulatokat. Elsődlegesen a peronokra vezető és itt végigfutó belső közeledési útvonalakat vizsgálták meg, és ezek nagyrészt rendben voltak, ahol pedig nem, ott a BKK munkatársai gyorsan cselekedtek. Mindnyájan tudják, hogy emberek testi épsége múlik a munkájukon.