avatar
Online kampány a lakosság fogyasztói tudatosságának erősítésere

Vendég 30 29th Mar, 2021

Loading Please wait...
To share this paste please copy this url and send to your friends
RAW Paste Data

Hozzászólások

Azonosítás szükséges

You must log in to post a comment.

Belépés
  • admin Avatar
    admin - 1 hete
    A 2021. május végéig tartó kampány célja a lakosság fogyasztói tudatosságának és a vállalkozások jogkövető magatartásának erősítése. A világháló a járványhelyzetben biztonságos terep, a közvetlen elérés mellett azért is alkalmas közege a szemléletformálásnak, mert a vásárlások egyre nagyobb hányada ide tevődik át. A koronavírus felgyorsította az elektronikus kereskedelem egyébként is lendületes térnyerését. Az internetes és csomagküldő értékesítés éves teljesítménye 2020-ban múlta felül először az ezermilliárd forintot, korábban 6-7 százalékos részaránya a teljes forgalomból mintegy 9 százalékot tett ki. A közelmúltban közzétett Fogyasztóvédelmi szakmapolitikai program ennek megfelelően kiemelten kezeli a fogyasztói tudatosság és bizalom erősítését, a fogyasztói jogok bővítését az online térben. A kisfilmekben az "Én megmondtam" logóban is feltűnő Rátonyi Hajni személyesíti meg a fogyasztóvédelmi kérdésekben verhetetlen nagymamát, aki egy korábbi szériában unokáját, Gerit igazította el például panaszkezelési vagy szavatossági ügyekben. Az újonnan elkészült videókban Rácz Zsuzsanna által alakított lányát okítja ki a jótállás új szabályaira. Albert Péter pedig a könnyen rászedhető szomszéd szerepében értesül tőle például a csodát ígérő termékek és az előfizetési csapdák buktatóiról.


Legutóbbi bejegyzések